Vilken dag!:-(

Ja denna dagen har gått i svart,riktigt svårt. Jag förstår inte varför det ska bli helt åt helvete när man lyckas må bra en enda gång. Då ska det liksom smälla och jag sjunker igen. Fattar det inte alls??!! Att återkomma till alla känslor och det hatet jag hade inom mig för en viss människa för många år sen var en chock,otroligt svårt. Jag trodde allt det var borta,att jag hade bearbetat det. Men det fanns där och det kom fram. Och inte så lite heller. Jag bröt ihop fullständigt,har inte gråtit såhär sen aborten. Jag kunde liksom inte sluta,så fort jag lugna ner mig så börja det igen. Till slut somna jag men vakna med enorm huvudvärk och väldigt ont i ögonen. Jag måste väl sätta mig ner och prata. Men vill inte,denna gången gick det för långt helt enkelt! Vill bara bort nu,och det fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0