Vändningar....

Vilka vändningar livet kan ta ibland... Jag har oftast känt att det varit dåligt när saker och ting har hänt. Att jag inte kan vara lycklig, att jag inte är värd det. Att det bra som är just då kommer att smälla till och bli katastrof. Jag kan aldrig njuta och ta tillvara på det bra.. Men vet ni vad?? Det är just det jag tänker göra nu! Jag tänker bara njuta och så vart saker och ting leder. Tänker inte oroa mig och krångla till saker och ting. Ta ett steg i taget och låta det leda vart det nu leder.



Dejten med C igår var helt underbar! Först väldigt nervös och så, men snart så kom lugnet och jag kände mig trygg, så otroligt trygg. VAr bara det härliga pirret ;)
Ingen av oss visste riktigt vad vi ville göra då det var för tidigt att åka och äta direkt för han hämtade mig vid 17 och bion skulle börja 20.15. Så vi tog bilen och bara åkte, vi hamnade på Djurmagasinet och tittade lite, sen Åby för att kolla Åby by night *skrattar* .Visade mammas kiosk och mamma jobbade ju så jag ville gå in och ge henne en kram :)  Sen åkte vi och tittade lite på loddbynäset och mamma och plastpappas hus. Vi åkte till stan,parkerade och gick för att äta thai mat. Hur mysigt som helst. Vi åt god mat, drack gott och pratade hur mycket som helst. Och skratta,vad vi skrattar ihop. Härligt! ... Vi pratade faktiskt så mycket att vi missade bion  *oooppps*. När vi tittade på klockan var hon 21.05 typ och då hade bion redan håll på i ungefär 1 tim. Vi gick till hans bil och åkte hem till honom.
Väl där så fick jag en otroligt välbehövd massage, hade ju så ont och C tyckte synd om mig så han tog sig an min stackars rygg. Och han hittade ett ställe ungefär där jag hade ont, det var STEN hårt. Så han lite att jobba med, han hittade även flera st muskel knutor på övre ryggen och axlarna, hmm konstigt om jag har ont liksom! Men det var så skönt och idag är jag lite öm men inte alls lika ont idag *skönt*.

Jag har aldrig träffat någon som C, det är helt otroligt. Han är så mån om mig,att jag ska må bra och ha det så han nästan vänder ut och in på sig själv för att det ska vara. Det brukar vara JAG som gör det så jag är helt förtrollad. Efter massagen så satte han sig och masserade mina fötter och vader, bara för att! Aldrig varit om detta som sagt! Vi båda tycker att det känns otroligt overkligt, att det kan klicka så mkt på en gång och bara kännas SÅ rätt. Så jag föväntar mig att det ska gå åt skogen MEN om det nu gör det så har jag åtminstonde haft otroligt mysigt och bra under tiden ;). Tänker bara njuta av detta och av C.

Jag kom hem halv 3 imorse, stackars C fick ju skjutsa hem mig från Vikbolandet, han var så trött men jag kunde ju inte stanna kvar då Jizz var här hemma. Men idag så kommer han och hämtar mig och jizz vid 7 och så ska vi sova där :) Mys!

Idag har jag varit bortskämd!! Sya tog Jizz imorgon för hon tyckte jag skulle sova eftersom jag kom hem sent ;), men jag vaknade och gick upp ändå. Åt frukost, och bara var lite. Jag coh Sya pratade en hel del, sen la jag mgi faktiskt och läste,slumrade lite. Hade tänkt att ta vovvarna på en promenad men då kom pappa hem och då tog båda två vovvarna för Sya skulle till jobbet och pappa följde henne. Så då bidde det inte så heller. Låg och vilade,tog en dusch och fixade lite. Sen har pappa och jag varit iväg o handlat, ätit lite och nu ska jag väl börja fixa för avfärd lite. Får se vad vi gör imorgon. *ler* ..
På söndag hoppas jag att få träffa min älskade Madde!!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Tänk vad,ivet kan ändras fort! Förstår du nu vad jag menar med allt tjat om att du ska ha en man som uppskattar dig för den du är!!!!!!!!! Det gör mig så glad att du har den känslan du har! Så glad för din skull, att du äntligen får uppleva det! Kramar i massor (säg åt honom vara rädd om dig för annars jäklar kan jag säga...)

2009-11-13 @ 17:48:49
URL: http://ostanvindens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0