Trött och mkt..

Är kanon trött idag men känns som det varit en påfrstande vecka men jag kan inte riktigt säga varför. Bara att jag känner mig helt utmattad! Så idag ska jag nog bara ta det lugnt, läsa lite,röja lite på mitt rum och gå promenad innan älsklingen kommer och hämtar mig ikväll. Då ska vi ha en riktig fredag med massa mys. Fredagsmys för mig innebär något helt anna för mig än för kanske 2 veckor sen. Fredagsmys nu innebär att jag ligger i en underbar mans armar, han tittar på mig som om jag vore den vackraste i världen och vi ligger och pratar i timmar. Fredagsmys förut var hetsätning av onyttigt och dricka cola. Kan väl säga som så att jag njuter mera av detta fredagsmyset ;)

Jizza löper nu,hon är nästan exakt på datumet och 6 mån mellan. Skönt att det är regelbundet!! Min lilla stumpa!! Hon är jätte duktig hos C och som sagt det funka med hans hund också. Sotis är ju 10 år och den som bestämmer ;)

Får se om det blir att sova hos C imorgon med och be honom skjutsa in mig till stan på fm så jag kan träffa M och F då. Längtar!!

Nu en dusch tror jag!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Ååå det låter helt underbart gumman! :) Jag är så glad för din skull!

2009-11-20 @ 12:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0