Svär en hel ramsa flera gånger om...

Detta är så typiskt, varför skulle jag se fram emot detta och känna glädje. Jag VET ju att det kommer skita sig iaf. Så varför hoppas på saker och ting... Glömde bort mig för en stund.. Fan också..
Fick trots allt inte lght... Eftersom jag inte kan visa hela 6 mån framåt med inkomst... Förstår att dom vill skydda sig själva men ändå. Blev otroligt besviken. När vi pratades vid första gången sa hon bara att jag ska visa en inkomst till nu typ men det räckte inte..  Så nu sitter jag här :(

Jag TRIVS här,det är inte det men när man är van att bo själv blir det lite knas... Men jag mår ändå bra här och jag fått otrolig bra kontakt med både pappa och Sya! Och Jizza trivs här och Bobbo trivs nu med att ha oss här.. Så att bo här är ändå kul, det är ändå bra! Och så kan jag ju spara lite pengar och betala av lite skulder mnu istället.. Komma på fötter snart igen. Det kommer gå men det tar visst tid..

Nu vet jag inte om jag vågar hoppas på torsdag och C. ÄR så rädd att se fram emot något, att se att det kan hända mig något bra... Vi såg ju hur det gick med lght.... Men han är så go, jag blir så glad av honom!

Nu ska vi mumsa chocklad, chips och dricka cola.. Det får man när man är deppig!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Sluta aldrig hoppas gumman! kram kram

2009-11-10 @ 17:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0