Så jäkla ont!

Fy,ibland avskyr jag att vara kvinna (Usch så gammal jag lät). Jag har alltid haft problem med mensvärk! Har så otroligt ont ibland så tanken på att ta bort allt känns lockande. Jag vakna imorse hos C med jordens mensvärk så jag har nog inte varit så rolig. Det värsta är ju att det inte hjälper med tabletter. Vi hade iaf en helt underbar kväll igår och jag måste nog erkänna att jag är kär. Jag har aldrig känt så mkt kärlek och omtanke ifrån någon. Och han gör det med hela sin närhet. Och till sin älskade hund. Han gör allt för henne. Jag somnade med hans armar om mig och vaknade likadant. Han har hållt om mig hela natten trots att jag har rört på mig som en tok. Och att vakna så,jag blev så otroligt lycklig trots min smärta! Sen gjorde vi inte mkt,åt frukost och pratade. La oss en stund till och vi somnade,jag på hans axel. Vi hade tänkt åka in till stan och titta lite men hans hund varit försvunnen i 3 dagar och han fick det efterlängtade samtalet att någon hittat henne! Så vi åkte och hämtade henne. Hon var trött och kall! Så vi bestämde att jag och jizz skulle åka hem så han kunde rå om sin älskade hund ifred och speciellt utan jizza. Så vi åkte hem med hans Sötnos,gav henne medicin,mat och vännen. Värme och massa gos innan C skjutsade hem mig och jizz. Här hemma har det varit lugnt. Mest legat i sängen och tyckt synd om mig själv typ. Dock fått otrolig god mat av pappa! Nu är det dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0