Rörd..

Jag måste berätta en sak, kom på det när K´s son M ville att jag skulle följa med en liten bit till när vi skulle skiljat åt. Blev lika rörd av det som det som hände igår. Men vem kan motstå en sån fråga från en helt underbar liten kille så självklart följde jag med en bit till och så bestämde han och jag att jag skulle komma snart igen och fika ;) Så det så mamma K ;)



Igår var ju farmor,faster, S mamma och syster här på fika. S syster har en dotter som är 6 år, alltså 3 år äldre än K´s son... Men när dom skulle åka hem så kommer S´s syster dotter till mig i full fart och slänger sig i min famn och kramar mig väldigt länge. Jag följer med ut till hallen och där inne får jag flera långa kramar till och även vi bestämde att vi skulle träffas en annan dag och då skulle Jizza få vara med...



Men av dom här två barnen har jag nu blivit rörd till tårar, att få känna en sån kärlek är enorm. Förstår att man kämpar och står ut med mycket som förälder, för den kärleken man får är oslagbar!


 
Vi hade en jätte mysig promenad, märks att jag inte är van vid barn och hund. På helspänd och med överallt!! Men det gick kanon bra och vi hade det jätte trevligt. Jag ochJizz var ute i ca 2 1/2 tim för självklart var vi tiiiiidiga till mötesplatsen....


Detta linne fick jag av S, skitsnyggt!

Kommentarer
Postat av: Katja

Tack ännu en gån för igår gumman! :) Klart d får komma hit på fika. Det vill både M och mamsen :)

2009-11-10 @ 17:17:20
Postat av: Katja

Det blev nåt tokigt tror jag.... men jag provar att skriva igen. Skulle bara säga tack ännu en gång för igår! Och kom och fika snart!:) Kram

2009-11-10 @ 17:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0