Ont..

HAr knappt sovit inatt, haft skit ont i min höft!! Stackars C fått stått ut med mitt snurrande och suckande typ.. Även nästan puttat ut honom ur sängen pga mitt snurrande, haha stackarn! VAr läge sen jag hade så här ont och det sitter i nu med :( Vet inte varför faktiskt. Eftersom C bara har en 90 säng så blir det svårt att ligga på rätt sätt men måste säga att vi lyckats bra ändå, innan inatt då. Men en hemsk känsla att det bara värker och man inte kan göra något åt det. Då hjälper inte tabletter heller.

Kom hem för en stund sen,väntar på att Madde ska plocka upp mig då jag har ont och vill inte gå ner till stan idag. Madde,Frdia och jag ska göra stan osäker!!! :)

Kommer lite bilder sen också men det blir senare då C skickat dom till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0