Nada

Har typ inte fått något gjort idag, plockat ordning lite i rummet men inte så mkt. Bara haft en soft dag helt enkelt. Varit ute på två promenader,ska snart ta den 3:e innan C kommer och hämtar mig. Vi ska åka och äta först, inte en aning om vart och sen åka hem och krypa ihop i sängen och se på film, hoppas jag iaf. VEt inte alls om C planerat något annat.. Bara jag får vara med honom så struntar jag i om jag så få ligga på golvet under en traktor och skruva  *ler*
Igår gick vi båda omkring och mös på gården, C undrade vad jag ville göra. Inget direkt så sa jag, utan njuter bara över att vara här. Jag frågade då vad han ville göra,då fnissade han lite och sa "inget direkt så utan jag njuter av att Ha dig här"... Hihi tur att vi ligger på samma nivå iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0