Mysdagar

Stannade även inatt hos C, vi har det så roligt och mysigt ihop. Helt ofattbart. Igår tog vi det lite lugnt, C gick ut och jobba lite med en bil. Jag läste lite och sen tog jag och jizza en promenad på gärdet. Stort härligt gärde (kommer bilder senare) och en boll till jizz (som jag slängde upp i ett träd). Skönt! Sen åkte vi och besikta bilen som han pyssla med, handlade lite kaffebröd och tårta, och åkte förbi hans far på sitt boende. Där är ett boende jag skulle vilja jobba på kan jag säga! Trevligt och träffa C´s far också :). Ser vart C fått sin charm ifrån *ler*.

Åkte hem och åt lite och sen var det bara myyyyyys hela kvällen, helt underbart! Fick dock väldigt ont i höften igår kväll så tog värktabletter och gud så skönt jag sovit inatt! Och C fått sova utan att jag roterat som en galning i sängen!

Idag blir det en promenad, C är ute och leker med sin vovvsing och jobbar lite. Ska försöka fixa fram papper idag som jag inte lyckades med i tisdag och skicka iväg min ansökan så jag får pengar!

Nu fixa ordning mig för att gå promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0