Jizza


Tycker att jag är världens tråkigaste idag! En kort morgon promenad och sen bara varit ute i trädgården, Men varit precis slut, knappt orkat gå uppför trappen. Men ska ta henne på en kvälls tur snart iaf så hon fått sprina lite., Tänkte kasta lite boll med henne också så hon får den värsta raslösheten bortsprungen!
Jag blev såhär i lördags med, det bara slog till så var jag jätte trött, lite varm och kände mig uschlig. Vi somnade typ halv 10 eller något sånt. Var jätte tråkigt. Mådde lite bättre igår men trött och så idag såhär. Förstår inte riktigt!!


DEt blev klart igår när jag pratat med ägaren till lägenheten att jag får hyra den *glad*  Det enda som skulle slå hål på bubblan är om föreningen inte skulle godkänna mig men det är bara om jag har någon anm,ärkning på mig och det har jag ju inte. S¨han fick mina upifter igår som han skulle ge föreningen och efter dom kollat upp mig skulle han skriva kontrakt och skicka det till mig fr att skriva under!Ska bli helt underbart! JAg lovar att första kvällen kommer jag ligga i ett lååååångt varmt skönt bad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0