Haha vilken spontan date ;)

Lite hippt som happt bestämde jag och C för att ha en spontan date, vi kunde helt enkelt inte hålla oss till imorgon! Så stackars C efter en hel dags sprängande inför sin husgrund och jobb åkte in till Norrköping för att träffa en nervörs och virrig mig. Han skulle hämta upp mig vid statoil här och så skulle vi göra något. Jaa helt galet att följa med en okänd karl i en bil men ja ibland är jag ju gaen! ;) Jag hur nervös som helst. Vi bara åkte lite för ingen av oss visste vart vi skulle så av någon anledning hamna vi på Coop Forum. Först satt vi i bilen och pratade en massa och skrattade. Han tittade på mig och så frågade han om han fick säga en sak, om han fick vara helt ärlig. Jag blev livrädd och sa självklart. Hans ärliga kommentar "du är ännu vackrare än vad jag trodde, än på korten som jag sett". Jag jätte generad visste inte vart jag skulle ta vägen. Försökte mig på ett tack men jag blev så rörd! Ingen har sagt så till mig förut!
Vi bestämde att vi skulle gå in på Coop och titta. Då helt plötsligt säger C "nu förstdes ju min tanke till på torsdag, hade ju tänkt att köpa rosor till dig så det får du nu då så köpte han rosor och en choklad ask till". ÄVen nu väldigt generad så fick jag fram ett tack! Så pinsamt men så gulligt!!



Vi gick ut till bilen och så pratade vi lite om Vikbolandet och helt plötsligt undrade han om jag vill se lite av Vikbolandet, se lite hur han bor och hans verkstad. Då hade jag lugnat ner mig och insett att denna kille är så otroligt snäll och härligt så jag sa sa. Så vi åkte och vi tjattrade och skrattade som bara den. Har samma humor med mera. Hans hus brann ner i somras så nu bor han i en liten stuga på 20 kvadrat på tomten med inget vatten och ingen toa. Men han håller på nu med grunden till sitt nya hus och det ska förhoppningsvis vara klart i vår. Det kommer bli hur fint som helst med en underbar utsikt!  Han visade sina verstäder lite och hans tänkar sten som hansa. En sten där han ser rakt ner och ut över ett gärde och skog, där ser han månen och solned och uppgång.  Ett underbart ställe, en lugn plats.

Eftersom jag hade lämnat Jizza hemma hos pappa och S så skjutsade han hem mig nästan direkt för hade sagt att jag inte skulle bli så sen.  När vi kom hit bestämde vi att vi fortfarande vill träffas på torsdag och gav varandra en kram :)

När jag kom innanför dörren så blev ju jizz galen, hade ju lämnat henne i ca 3 tim ,vilken elak matte ;) ... Sen kom S rusande och frågade om jag hade varit ute med C. Hon vet vem det är sen hon praktiserade på ett äldre boende på Vikbolandet där C´s pappa bor. Och C har tränat väldigt mkt med sin pappa efter hans stroke och är där mer eller mindre varje dag så Sya kom ihåg honom för han var det enda som gjorde det ;)
Och det var ju det så visade jag henne blommorna och chokladen. Hon tyckte det var så otroligt gulligt och så skällde hon på pappa att hon aldrig fått rosor och choklad *ler* ....  Hihi sen frågade hon ut mig om allt, haha. En helt underbar kväll, skillnaden mot dagen :)

Nu ska jag fixa mig lite, kolla lite här och sen försöka mig ut på en liten promenad med Jizz med mitt ryggont!

Kommentarer
Postat av: Katja

Insåg precis att vi inte pratade något om dina tråkigheter från igår... Men det kanske inte gjorde nå :) Det är ju mkt trevligare att fokusera på det bra :) Vda fina rosorna var :D

2009-11-11 @ 15:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0