Gullig!

Jag har varit lite down idag, gick upp och ut med Jizza, åt frukost och sen gick jag ner och la mig. S såg nog det på mig. Jag sov i 2 1/2 tim ungefär och gick upp för en stund sen. La in en tvätt och sen skulle titta om jag fått något om lägenhet på mailen...
På datorn så står det en lapp;

"Hej Sarah!
Det kommer en
ny DAG imorgon.
Kram S"

Jag tyckte det var otroligt gulligt av henne måste jag säga! Att säga att det är ok att jag mår såhär idag för imorgon är ny dag och en bättre dag! Det fick mig att bli lugn och inte känna någon ångest för att jag är såhär idag!

Jag ska om några min gå ut med Jizza och möta K för en trevlig promenad, det var flera år sen vi träffades även om vi haft lite kontakt den senaste tiden. Ska bli supor härligt att träffa henne igen!! Vi har försökt fått till det innan men inte blivit av men nu så! :)

Tydligen börjar hyresbostäder tveka om lght när dom bara får se att jag får pengar i november :(. Men vi får se, jag förklarade att jag ska börja jobba lite igen och att jag kommer få hjälp med försörjningsstöd. Vi får se, jag har mailat dom uppgifter från Csn och så.

Jag längtar till på torsdag. Då har jag en dejt och det är en riktigt dejt denna gången! ;) Även denna kille har jag träffat på MP, alltså mötesplatsen och vi pratat i ca 2 veckor där. Sen har vi msn och sms och igår bestämde vi oss för en dejt. Det blir en klassiker, middag och bio. HAn VÄGRAR att jag ska betala *hihi*
DEt som är bra med C är att han verkligen förstår att även om det skulle klicka mellan oss så vill jag ta det väldigt väldigt sakta och ett steg i taget. Och han respekterar det och det känns tryggt och skönt!

Nu är det dags att gå för att möta K! ;)



Kommentarer
Postat av: Cissi

HEJA SARAH! En dejt!! härligt!! vill höra allt sen! kramar om bästa sarah

2009-11-09 @ 15:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0