Fixa

Jajjemen,ringde ju om försörjningsstöd mest hela dagen igår men fick inte tag i någon men idag lyckaesjag faktiskt *yey*. Vi pratade och jag har rätt till det och ska bara skicka in ansökan och en massa andra papper. Även vad det ingår i hyran jag betalar här med mera. Kändes väldigt skönt faktiskt! Hon tyckte både försäkringskassan och hyresbostäder betett sig väldigt konstigt!!

Sen har jag läst lite, gått en liten promenad, klippt jizza´z klor och rensat hennes era öra som är lite aj aj, tror hon kliat sönder örat eller något sånt för det är torkat blod och lite rött.
Även dammsugit och lagat lite mat till pappa och sya. Plockt i och ur diskmaskinen! Så fått lite gjoret idag.. Tihi även tvättat och hängt upp det!!



Nu blir det att läsa lite, ta en skön varm dusch, fixa sig lite och ta en promenad. Iväg och försöka fixa en massa papper och senare blir det att följa med en söt karl hem till urskogen *ler*

Kan säga som så att jag längtar tills hans hus blir färdigt i vår, kommer bli jätte fint men också att ha en toa och en dusch tillgänglig känns som en bra grej ;) Nu har jag ju det bra som kan åka hem och duscha och gå på toa. Att kissa ute kan bli liiiite kallt sen när det blir mins grader och snö typ..  Men men vad göran inte för kärleken ;)
Eller att jag får en lght som vi kan vara i typ... Det är ju lite spartanskt som han bor, lite mysigt men jaa. Det är 20 kvadrat meter, en säng,en dator,ett litet bord, en micro och typ en liiiiiten spis och ugn i ett. Sen då när vi är så är det vi två och två hundar *ler*.. Visserligen är hundarna mer eller mindre ute hela tiden förutom på natten men jaa ska bi skönt med en lght eller huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0