Date

Ikväll blir det en date,vi ska åka och äta. Myyys,vi har hittat ett ställe där vi stället bilen där det är ´ganska mysigt ;).. Jizz följer med så jag tänkte fråga om vi kunde åka till himmelstalundsfältet och gå lite där senare innan C skjutsar hem mig ;)

Fått lite reaktioner ifrån lerum, att det är fult av mig att ha träffat en annan mat. Att ha gått vidare.Är det fult och elakt?
Efter ca 3 dagar efter jag flyttade frågade jag m om hur han kände för mig. Jag tyckte han var så kort i tonen och hörde inte av sig. Då skrev han att hans känslor inte fanns längre, lite kanske men inte lika starka. DEt var då jag kände att jag gick vidare, att jag inte kunde gå och deppa ihop mig pga m.
Att jag träffade C och det blev såhär, var inte alls planerat eller meningen. Men det var kärlek vid första ögonkastet helt enkelt.
Jag har inte berättat för M om C än delvis känns det som han inte har något med det att göra och delvis för att han hör inte av sig och gör han det frågar han inte något om hur jag mår ellr något sånt... Varför ska jag då berätta massa saker om mitliv när han inte är intresserad??!!
Vad är rätt och fel i en sån här situation??!!

Nu ska jag börja fixa ordning mig lite inför daten!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller med dig om att han inte har nåt med ditt nya liv att göra, han valde ju att inte finnas där för dig. Så du gör rätt som går vidare i livet.tycker jag iallafall :)

Mys på och ha det bra

Kram

2009-11-23 @ 19:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0