Utmaning...

Tagit denna utmaning av Katja. Tanken är att jag ska lista 3 saker i olika kategorier. Läs om ni orkar!

3 saker som jag minns som om det vore igår:

  • När jag tog bort min Virus 
  • När jag tatuera mig i svanken
  • När jag fick hem min älskade Jizza

3 saker som jag gillar:

  • Mina nära och kära
  • Min Jizza
  • Att skratta ihop med människor jag tycker om.

3 saker som jag ogillar:

  • Falskhet 
  • Myndigheter
  • Bråk

3 bloggar jag följer dagligen:

  • Katjas blogg
  • Magdalenas Graafs blogg (bara ett måste för hon skriver sååå härligt)
  • Cissi´s blogg

3 Låtar som jag lyssnar mycket på nu för tiden:

Oj kommit in i en MJ period så det är mkt hans musik

  • The way you make me feel
  • They don´t care about us
  • Man in the mirror

3 TV-program som jag följer:

För tre månader sen hade jag kunnat svara på denna fråga men ser inte alls på tv just nu..

3 Bloggvänner som jag skickar detta vidare till är:

*Cissi´s blogg
*Ingelas blogg
*Lottas blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0