Upp och ner

Idag har varit en riktig upp och ner dag. Vaknade otroligt trött och kände mig mörbultad. Man kan ju undra vad jag gör när jag sover??!! Enligt totte så snurrar jag hela tiden,eller far med fötterna,jag gråter och pratar i sömnen. Konstigt om jag aldrig känner mig utvilad?! Idag har jag varit extremt trött med huvudvärk. Sovit en del. Varit ute på lite promenader. Funderat en himla massa på allt möjligt. Men mkt på julen. Jag tycker bara det är enormt jobbigt och påfrestande. Kan man välja att vara själv på jul? Eller blir man idiotförklarad då? Är inne i en riktig fas där jag behöver lugn,trygghet och tid för mig själv. Tycker det är jobbigt att inte kunna stänga in mig och bara vara. Det är det som är så skönt med totte och att vara där. Han förstår verkligen det behöver för han behöver det själv. Och han ger mig lugn och trygghet. Sen att bara stå och titta ut över naturen gör det mkt lättare. Men även haft det trevligt ikväll,umgåtts en del med pappa och sya,vad jag kan skratta åt dom två! Nu ska jag försöka släcka ner mina tankar,försöka få kroppen att lugna ner sig och sova. Klockan är ju halv 1 på natten! Glöm inte att kolla några inlägg längre ner och säg eran åsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0