Som vanligt...

När jag är här så får ni en massa bilder ;)

Börjar med en underbar utsikt!!




Kom hit i onsdags kväll, vi åkte och åt lite sen raka vägen hem hit. ¨Kollade lite på "Flickan som lekte med elden" men vi orkade inte hela så sparade det tills torsdags kvällen. Somnade direkt vi las oss typ, men var en orolig natt där jag vänt och vridit på mig, mumlat, gråtit och fart med benen i sömnen, man kan ju undra vad jag drömde??


Vaknade med jätte ont i ögonen och dom var svullna, sa att jag inte förstod men då sa C att jag gråtit en massa i sömnen..
Vi gick upp vid 7 för c skulle iväg och skriva kontrakt på det sista med huset så dom börjar nu med grunden!! Den 11:e feb kommer själva huset och då blir det en massa jobbarbetare här ;).. DEtta tog en stund då hustanten som vi säger är ganska yr och förvirrad så självklart var det inte riktigt färdigt med alla papper när vi kom och hon lyckades skriva fel med mera. Inte bra att vara stressad och ha en massa i huvudet.
Sen åkte vi till HC för att ta en mysig frukost för att fira att kontraktet äntligen är skrivet! Handlade även hem lite mat med mera. Sen hade vi bara en riktigt mysig dag med lite promenad och bollkastning med vovvarna, tog en massa kort och så såg vi färdigt på filmen. Bara en massa myyyyys!! ;)




Igår fyllde C år, han hade önskat sig en riktig riktigt mysdag och det fick han. Fick en stor puss på morgonen, jag fixade med lite frukost och så. Tog det lugnt hela dagen, c åkte till sin far en sväng. Jag var ute lite med vovvarna och kastade boll. Sotis får bara vara med en liten stund eftersom hon har ont i höften och gammal men liiiiiite får hon vara med iaf.
Vi åt gott, mös mkt och såg på film igår. C tyckte det var en bra dag, han önskade sig bara mig sa han *ler*. Får ju lite ångest över att inte kunna ge en present men jaa.. Han bryr sig inte så..


Fullmåne när jag kom hit i onsdags, otroligt vackert!!

Idag har vi också bara myst en hel massa, vi älskar att mysa båda två och jag är så otroligt glad och lycklig över att få denna närhet och ömheten C ger mig. DEt ger mig verkligen en massa pirr i magen!
Han har nu åkt iväg till sin far med hans bror. Jag varit ute på en promenad med Jizz och diskat lite och så.
Ikväll blir det mys på hög nivå igen med god mat och en bra film. Kanske spela lite kort också. Får se vad kvällen erbjuder!

Denna kisse fick jag i present (hihi borde ha varit jag som gav present). Sååå fin!

Vackra Sotis (Ingela,du skulle älska denna gammeltantan:))

Såå snäll och så lugn. OCh hur gosig som helst ;)

Leka med boll är kul sa Sotis!

Min älskade stumpa som fått syn på något intressant :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Kan det vara så att du äntligen träffat din drömman? Låter så! Vill besiktiga snart...

Bara av att se den gamla vackra tiken får mg att bli tårögd och sakna Mormor. Så fin hon är. Ge henne lite smärtsillande mot höfterna. Lova det!!! Den blicken.... Vilken vacker bild på vacker Jizza! Kramar

2009-12-05 @ 18:22:47
URL: http://ostanvindens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0