Lite nonsens igen...

1. Ditt namn? Sarah Maria Therese Ekfeldt

2. Exakt ålder? 26 år 11 mån och 14 dagar.

3. Vart bor du? Norrköping

4. Bor tillsammans med? Just nu med min far,hans sambo min jizza och deras bobbo..

5. När är du född? 31 jan.83

6. Klass? Nada

7. När ska du sova ikväll? Hmm antagligen för sent...

8. Kramat någon idag? Räknas hunden??

9. Pussat någon idag? Ännu en gång rkns hunden?? ;)

10. Dagens klädsel? jeans och t-shirt...

11. Dagens roligaste? Sya´s försök att få pappa att slänga massa kläder!

12. Har du många vänner? Några väldigt nära och några bekanta..

13. Hur många har du kysst? Den var inte lätt, hmm... 15?? 20??

14. Vem kramade du senast? Totte

15. Hur många vill du ha sex med? Vilken fråga, Totte såklart!

16. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen tror jag??!

17. Har du pojk-/flickvän? Pojkvän

18. Vem pratade du med i telefon senast? Ehh,kommer jag inte ihåg,pratar helst inte i telefon..

19. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? FRån Totte; Ok:)


FAVORIT:

20. Film? Hmm, har massa favvosar faktiskt. Ska jag ta någon så blir det Höstlegender.

21. Låt? Väldigt många!
.
22. Mat? Husmanskost...

23. Dryck? Är coca cola beroende :( MEn annars vatten...

24. Stad? Oj detta var svårt, inte varit omkring så mkt men söderköping på sommaren är otroligt vackert!

25. Program på TV? SEr typ inte på tv längre med Grey´s Anatomy.

26. Hemsida? En icke uppdaterad hemsida, www.teamsassa.se

27. Land? Sverige.

28. Ämne i skolan? Går ej i skolan,.

29. År? Hoppas 2010 blir Mitt år....

SENASTE:

30. Personen du tänkte på ? Totte

31. Personen du pratade med? Sya

32. Gången du spydde? Hmm, när jag, jonna och roger hade haft glögg kväll plus druckit öl och shots...

33. Gången du grät? Oj för typ 1 vecka sen..

34. Pizzan du åt? Det var faktiskt månader sen så kommer inte åg...

35. Gången du var i göteborg? September 2009.

36. Senaste gången du var full? Oj måste vara typ 1 1/2 år sen.

37. Senaste gången du var hög? Har inte varit hög...

38. Senaste personen som såg dig gråta? Micke...

ANTINGEN ELLER:

39. Utekväll eller hemma och mysa? Sjlvklart hemma mys!

40. Tv-spel eller datorspel? TV-spel!

41. Blont hår eller brunt hår? Måste nog säga mörkt brunt..

42. Många "lösa" vänner eller färre riktiga? färre riktiga

43. Blåa ögon eller bruna? Oj,bådakan vara riktigt snyggt

44. Choklad eller lakrits? CHOKLAD!

45. Göteborg eller Stockholm? Göteborg .

46. Vinter eller sommar? Inget, våren eller hösten!

47. Leva eller dö? Just nu leva,,,


ANTAL:

48. Personer du älskar? Jag tycker väldigt mycket om en del men som jag verkligen VERKLIGEN älskar är  ca 10..

49. Personer du hatar? Tror inte jag hatar någon så faktiskt...

50. Personer som sagt jag älskar dig? Oj vet inte riktigt...

51. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Hmm... Alltså..Jag vet inte.. Det var ju lääänge sen men typ 4 kanske....

52. Festivaler du varit på/ska på detta året? inga

53. Gånger du haft minnesluckor? 1 gång bara och det var inget roligt!

54. Personer du saknar just nu? Min bror!

55. Gånger ditt hjärta brustit? 3-4 gånger, faktiskt ingen gång av människor utan orsakde av olika anldningar med djur...

56. Timmar du suttit framför datorn? Alldeles för många idag...

VEM/VILKA

57. Vem vill du kyssa nu? Totte

58. Vilka ska du träffa imorgon? Pappa och Sya sen vet jag inte...

59. Sjöng du senast för? mig själv :)

60. Hade du senast en msnkonversation med? Totte och Katja

61. vill du ta med på en romantisk resa? Totte

62. Vill du kasta en sten i huvudet på? Har en viss person i åtanke, ni som kännr mgi kan nog ana...

63. Vem vill du sova brevid inatt? Totte *sakna*

64. Gör dig glad? Nära och kära. Min Jizza..

65. Gör dig ledsen? När jag tänker på min b som jag skulle haft i mina armar nu...

VAD:

66. Vill du ha nu? Åhhh är så söt sugen så en coca cola!

67. Längtar du till? Hmm, tills allt är klart med min lght och tills Totte´s hus är färdigt!

68. Tycker du om dina betyg? Dom i och med usk utb är jag nöjd med,dom andra kan vi diskutera ;)

69. Ångrar du i ditt liv? JA!! Men börjar på nyt nu...

70. Är det bästa som har hänt dig? Mina underbara djur, min familj och Totte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0