Lite mera nonsens

Jag har insett att min senaste kyss:

Var det otroligt mycket känslor i
Jag pratar: Mycket,fort och knasigt.
Jag avskyr när folk: Säger en sak och gör en annan
Min bästa vän är: Har två st
Min första vän heter: Angeliqué
Kärlek är: Lovely men ibland jobbigt
När jag borstar tänderna: Så blundar jag
När jag lagar mat: Är jag måttligt förvirrad
Jag tänder på: Händer och ögon

Jag är rädd för: ORMAR (det kan ingela intyga)
Den värsta känslan är: Att förlora någon man tycker om,vare sig det är ett djur eller en människa
Den bästa känslan är: Att få känna sig tryg
Jag är bäst på: Hmm, inget??!!
Jag är sämst på: Massor
Om jag va ett djur skulle jag vara: En bortskämd katt
Min mobiltelefon är: Är jag beroende av
När jag vaknar på morgonen: Tänker jag nej nej nej nej nej,sova mera!
Just nu tänker jag på att: Jag borde lägga mig under täcket och sova
Bebisar är: Oftast underbara


Kommentarer
Postat av: Katja

Hej gumman :) Har du kommit på det här säjlv eller är det nåt du snott från nån? Får jag ta det av dig?? kram kram

2009-12-02 @ 16:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0