Härligt..

Som Ingela skrev, jag tror jag hittat min drömman. C är allt jag alltid önskat mig och velat ha i en man. Jag får såna stunder av glädje så nästan tårarna rinner när jag är med C eller tänker på honom. Han gör mig till en bättre människa, han gör så att jag vill bearbeta med mig själv och bli frisk. Att få ett bra liv. För mig själv och även en eventuell framtid med honom. Jag vill kunna ge honom en frisk och lycklig Sarah. Jag vill kunna ge mig själv en frisk och lycklig sarah, att våga satsa på att vara lycklig!! Jag vill ha en glad och lycklig framtid där jag mår bra!! Jag vill göra detta för mig själv! Äntligen!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh vad lycklig man blir av ditt inlägg.. kraaam

2009-12-06 @ 17:39:09
Postat av: Ingela

*glad* Det låter så bra bara!!! Är så glad för din skull! Änligen är verkligen ordet!

2009-12-06 @ 18:52:52
URL: http://ostanvindens.se
Postat av: Madde

Underbart att höra gumman, äntligen! :-)

Kram

2009-12-07 @ 08:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0