Fullmåne och vackert...

Insåg igår när jag gick från statoil och hade köpt mig en cola och choklad för att tröst/hetsäta att det var fullmåne. Jag insåg att det inte var så konstigt att jag var väldigt instabil igår! Jag brukar reagera lite smått på fullmåne men igår var jag hysterisk tror jag. Delvis kände jag mig allmänt låg, ensam och så var jag sjuk men så missuppfattade jag en sak som C sa och jag bröt fullständigt ihop. Jag insåg att jag fått enormt mycket och stora känslor för den mannen och det skrämmer mig lite. Jag har varit kär förut och känt att jag älskat människor men det här jag känner och upplever är något helt enormt och anorlunda. Jag kan inte riktigt förklara det. Men det är underbart iaf! :) 

 

Ser ni så vackert det var imorse när jag var ute på min morgon promenad. Detta gjorde mig glad och pigg. VAr väldigt nere när jag vakna och kände att jag helst ville ligga i sängen men detta utanför fönstren gjorde mig som sagt piggare.


Idag så ser min dag ut ungefär såhär;
Dammsuga båda våningarna
Duscha
Gå promenad med jzz
Packa för att åka till C
C kommer och hämtar mig och sen vet jag inte vad vi ska göra..

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej hej!

Va kul att få se bilder och få ett namn på dig =)

Ni ser ju urgulliga ut ihop =)



Får ni för er att komma förbi på en fika så vore det jättekul !!!



Ha det bäst !

2009-12-03 @ 20:59:20
URL: http://billiejean.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0